Om meg

Bildet mitt
Mandal, Vest Agder, Norway
Hello. My name is Maria and I am totally passionate to photography. I'm no professional but I try to learn every day a little more. If you like what I do, and want to have some of my photographys,please contact me directly to maripily63@hotmail.com or leave a message on this page. All images published on this website are copyrighted. Hope you have a nice stay in my page.

tirsdag 18. januar 2011

Endelig har dagen kommet.

Ja, endelig har dagen, hvor jeg får svar på celle prøven, kommet. Men jeg har tro på at det blir bra. Føler meg veldig sterk i dag og med krefter til å kjempe mot hva som helst :)

I går var jeg på sykehuset for å få svar for prøvene tatt angående den første operasjonen ( Hyperparatoidismen), og det ser ut til at jeg slipper turen til Oslo ( Jippi),Verdien for  PTH hormonen går ned og kalsium er normalisert. Nå må jeg bare ta regelmesige prøver hos fast legen min, for å se at det går riktig vei....

I tilleg har jeg Jenny hjemme ( Yngste datter), siden igår og det er kjempe gøy.....Og ikke minst: jeg får min nye Pc i dag, så nå blir det redigering av bilder det første på menyen....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar