Om meg

Bildet mitt
Mandal, Vest Agder, Norway
Hello. My name is Maria and I am totally passionate to photography. I'm no professional but I try to learn every day a little more. If you like what I do, and want to have some of my photographys,please contact me directly to maripily63@hotmail.com or leave a message on this page. All images published on this website are copyrighted. Hope you have a nice stay in my page.

fredag 7. januar 2011

Endelig litt sol!!

I dag var det endelig sol og da måte jeg bare ut med Canon..... Det var deilig og mange koselig mennesker som nyttet solen.
Her er det litt av det jeg fanget i dag... Kommer flere etter hvert...

                                                                            Utenfor var det sol...

                                                                  Da måte jeg kle meg godt å komme meg ut..

                                                                 Huset mitt...

Bobilen, som venter på bedre vær....


Her trenger en ikke å lurer på hvorfor bilen er ute....




Mandal, hvor jeg bor....




Det trenger ikke å være grønt!!!

4 kommentarer:

  1. fine bilder mamma :)
    - Jennifer

    SvarSlett
  2. Fin liten serie her Maria :) Bilde nr 2 - 6 og 7 var ekstra bra
    Ha en fin kveld
    mvh
    Håvard

    SvarSlett
  3. Tusen takk Håvard!!!
    Jeg ble også fornøyd med bilde 2, endelig et selvportrett hvor jeg er fornøyd!!, he,he...

    Ha en fin dag.

    SvarSlett