Om meg

Bildet mitt
Mandal, Vest Agder, Norway
Hello. My name is Maria and I am totally passionate to photography. I'm no professional but I try to learn every day a little more. If you like what I do, and want to have some of my photographys,please contact me directly to maripily63@hotmail.com or leave a message on this page. All images published on this website are copyrighted. Hope you have a nice stay in my page.

mandag 14. februar 2011

Det snør, IGJEN !!!

Jeg trodde at vi var ferdig med snø for denne gangen, men nei da, det snør som bare det igjen og i tilleg blåser, så det er kjempe kaldt ute...
Var en langt tur rundt Furulunden på morgen, kl. 09.30 var vi ute av huset, Dexter og jeg, begge godt pakket i ull :)
I dette været er det ikke så greit  å ta bilder ute, så jeg forsetter med å prøve meg med dråper. Syns selv at jeg blir litt flinkere etterhvert :)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar