Om meg

Bildet mitt
Mandal, Vest Agder, Norway
Hello. My name is Maria and I am totally passionate to photography. I'm no professional but I try to learn every day a little more. If you like what I do, and want to have some of my photographys,please contact me directly to maripily63@hotmail.com or leave a message on this page. All images published on this website are copyrighted. Hope you have a nice stay in my page.

onsdag 13. april 2011

Nå¨er våren her!!!

Det er så deilig å høre fuglene synge, se blomstene som spirer ut, kjenne solen varmer.....Rett og slett " Leve"

Min kjære og jeg var på bobiltur i helgen og på vei tilbake var været utrolig flott og vannet helt stille.. Måte bare be han om å stoppe en liten stund for å kunne ta bilde av dette :



Så husket jeg også et annet bilde jeg tok i Lofoten sist sommer.. Denne dagen var den eneste med fint vær men vi var der :)


( ser at rammen her var litt for stor )

8 kommentarer:

  1. Vakkert, selv om rammen er stor er innholdet godt ;)
    Ha en flotters dag Maria
    mvh
    Håvard

    SvarSlett
  2. Excelente composición y muy bueno tu blog, con tú permiso me quedo por aqui.
    Saludos

    SvarSlett
  3. Takk Håvard!!! Jeg lærer CS5 for tiden og må bare feile en del først!!!

    Ha en flott dag du også!!

    Mvh. Maria

    SvarSlett
  4. Har ikke lært meg å lage rammer, jeg... innholdet i kjemperammene var iallefall veldig bra!
    Ha en fin vårdag, Maria:-)

    SvarSlett
  5. Gracias Ana... Y bienvenida por aquí!!!
    Que tengan una tranquila semana...

    Maria

    SvarSlett
  6. Vakre bilder, Maria! Dyktig presentasjon av et flott landskap:-)
    God påske til deg og dine!

    Inger-Lise:)

    SvarSlett
  7. Tusen takk Inger-Lise..

    Kjempe god påske til dere også!!!

    SvarSlett