Om meg

Bildet mitt
Mandal, Vest Agder, Norway
Hello. My name is Maria and I am totally passionate to photography. I'm no professional but I try to learn every day a little more. If you like what I do, and want to have some of my photographys,please contact me directly to maripily63@hotmail.com or leave a message on this page. All images published on this website are copyrighted. Hope you have a nice stay in my page.

tirsdag 7. desember 2010

Tirsdag

I dag er det tirsdag og jeg prøver å begynne med dette. Har opprettet en på spansk også, så slipper jeg å oversette på samme plass.

Dagen har vært god  tross en forferdelig natt med veldig mye smerter.
Begynte med en tur rundt Furulunden sammen med Dexter, en liten hund som jeg passer om dagen, mens leieboeren vår er på jobb. Det å ha han hos meg hjulpet meg utrolig mye. Nå går jeg turer hver dag og noen ganger tar jeg med meg kammera og det blir noen bilder av de turene.

Det er nå 3 uker siden jeg var hos urologen og der fant de noen sår i urinblæra, noe som tider på celleforandring . Nå må jeg inn og ta prøver under narkose. De sa at det ikke skulle gå mer en 6 uker venting, så nå er det nok ikke lenge til.
Var gjennom noe lignende for 17 år siden og den gangen måte de fjerne livmoren.
Det verste av alt er å ikke vite, venting og usikkerheten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar